Accepterad gifflar34 | Medlem ansökning[Karimooooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gifflar34

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? 𝕲𝖍𝖔𝖘𝖙™#9999

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär utspelas om en kille som heter Ali Ali och är 23 år gammal. Ali är en grabb som har gått fel väg och började hänga med fel folk och gick in i den dåliga vägen och började röka på. Han började med små handlingar och det blev bara värre och värre när åren gick. Sen när Ali var 11 år har haft det tufft i livet hans mamma dog och hans pappa gick in i deprission och kunde inte jobba på grund av hans mående efter hans fru gått bort. Ali fick inte mat på dagarna och det blev dåligt med ekonomin så han var tvungen att börja sälja vapen. En dag planerade Ali och en av hans vänner ett rån på stora banken. Dagen efter gick Ali och hans vän rånade banken för att få pengar till mat och kläder. Rånet gick inte som planerat och Ali och hans vän blev tagna efter rånet då dom krävde fri passage och det blev ej så. Polisen ringde hem till Alis pappa och Ali fick stryk av sin pappa när han kom hem med polisen hållandes bakom hans rygg. Alis pappa blev besviken och ledsen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en seriös rp och en realistiskt rp nivå och roliga scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? g är en glad och omtänksam person som vill allas bästa. . Tiden jag har varit på servern, känner jag att Unive RP är platsen för mig att spela på. Då jag har blivit bra bemött av samtliga, självklart givit samma bemötande. Vill hålla mig aktive på servern för att nå en så hög nivå som mjöligt inom karriären jag väljer.

Hur hittade du Unive? bland kan man vara på fel plats vid fel tillfälle. Som vid ett butik rån kan du komma att hämna i situationen där du blir gisslan och får spela med i RP scenariot för att rånarna samt polisen ska få ås bra upplevelse som möjligt, men kanske inte exakt va du hade tänkt. Planer ändras, får se det ljus och acceptera att man vill allas bästa i spelet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka