Inaktuell gifflar34 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gifflar34

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad heter du på discord? gifflar.1

Ange ditt födelsedatum 3 Juli 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlem ansvarig i unive var att jag vill få in mer spelare och få kunna läsa medlem ansökan och sen ta interjvu med dom för det är väldigt spänande och att få se hur dom har tänkt med sina karaktärer och bakgrunder inom deras karaktärer och se vad dom vill jobba som inom servern

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag kommer vara aktiv, jag kommer att ha respekt mot folk, jag kommer nog att passa. Ni ska välja mig för att jag är en hjälpsam person, om någon inte klarar av intervjun så kommer jag hjälpa hen med t.ex att sicka reglerna. Ni ska välja mig för att jag är noggran. Jag kommer se till att ansökningarna inte är plagiat eller skrivet av Chat GPT.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk på ett trevligt och lugnt sätt så att man it låter stressad eller eller arg. För att om man har en lugn ton så känner sig personen lugn och vet att man it behöver vara stressad. man ska tex bemöta nån så här "Hej, Hur mår du idag? Är du redo att genomföra intervjun?

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill hjälpa så det på så sätt att rollen medlem ska delas ut till dem som förtjänar det, har bra rp och att dem ska kunna våra regler, medlems rollen är inte där för att den ska kastas ut till alla utan för att tilldela den till folk som vill hjälpa till att driva Unive framåt och som har bra rp för att dra serverns rp nivå uppåt istället för neråt. Rp nivån på medlem måste var högt att att Unive ska utvecklas på bästa sätt och det man som medlemskaps ansvarig göra genom att lyssna noga på medlemskaps intervjuen som dem gör. Så att man frå höra med hur dem beskriver deras karaktär , och den historian kan man läsa rätt lätt av att detta är en bra eller dålig rpande spelare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Hög rp nivå kunna skapa roliga scenarion för båda motparterna kunna följa reglerna kunna bidra med en rolig och seriös rp så det blir så roligt som möjligt på servern för att om detta inte sköts så blir det väldigt tråkigtför alla och kontakta en staff om nån gör fel och inte hänga på och också göra fel och bidra med social rp och vara kreativa och ja om allt detta sköts så är det perfekt men också göra så att jobben är aktiva

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ansvaret över själva spelaren på servern då det är jag som gett hen medlem och då även godkänt individen för servern. Sen skulle jag även känna ett slags ansvar över att folk får den snabba hjälp dom förtjänar med medlem och även då en ansvarighet att få hjälpa till vilket är det jag älskar

Hur ser din aktivitetet ut? Nu när skolan har börjat igen så har jag ju nu andra tider att kunna hjälpa till på Måndag är jag hemma hela dagen Tisdag är jag hemma från 15 och kan då hjälpa till fram till 22 onsdag är jag sov morgon kan då även hjälpa till i någon timma fram till 12 sen åker jag till skolan och kommer hem igen vid 15 Torsdag kommer jag hem vid 15 och är då aktiv till 22 fredag är jag hemma vid 15 och kan då hjälpa till fram till 4.00 ungefär samma med lördag som fredag. Söndag aktiv hela dagen fram till 23.00. Detta är ett ungefär på det tider jag kan vara aktiv på

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka