Accepterad Gideon Johansson | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gideon Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/GideonJ/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gideon

Vad är ditt discord namn? Gideon#4518

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Gideon Johansson" Han är 20 År Gammal och är vädligt glad och omtänksam. Han har haft det svårt i de yngre åren då han föddes i peru han levde där tills han var 13 år under den tiden han var där så fick han se mycket jobbiga och hämska saker som att hans pappa och mamma dog i ett krig som pågick då han var 13 år. Efter det så fick han åka till Sverige sin brorsa och där startade han sitt nya liv. Gideon kom till sverige då han var 13 år, han hade det väldigt svårt då han fick leva hos en svensk familj, Gideon kunde inte svenska och det tog tid för han att lära sig det, han mådde inte bra i skolan för att han nydligen hade kommit till sverige och för hans bakgrund i Peru, det var en extremt jobbig tid för Gideon i skolan för han hade inte gått så mycket i skolan förut för det var väldigt mycket krig. Men sen så blev allt bättre efter tiden då han började kunna lite svenska, han hittade några vänner som ochså hade haft ungefär samma bakgrund fasst i andra länder. Då Gideon blev äldre så började han på gymnasium och han hade ett hopp om att få börja jobba med bilar han har alltid tyckt om bilar och att fixa med bilar för att hans pappa hade gammal rx7a som han alltid var med och fixade grejor på , Efter högskolan och allt så började han leta ett jobb på vianor. Som då är hans dröm jobb. Och igår så fick han världens chock för han hade fått ett mail om att vianor väntar bara på bekräftelse sen så kan han få en intervju med dom och då kanske får jobbet!!
Steam Community :: Gideon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att man kan göra väldigt mycket mer än när man inte är medlem. Jag vill exempelvis söka till vianor för att få mer ordning i staden så att folk ska få sina bilar fiksade för det är väldigt mycket kö där just nu. Jag vill kunna kommunicera med andra personer med blocket och Twitter. Jag vill också bli medlem för att de är denna server jag vill spela på och ingen annan! Jag är även inne en hel del på servern minst 2 timmar per dag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir väldigt intresserad av Unive för att den höga RP nivån är så bra, det är många spelare som är seriösa och rpar på ett bra sätt, därför vill jag med mina kunskaper ochså kunna vara med och RPa på ett mer utvecklat sätt.

Hur hittade du Unive? Jag hittade en genom att kolla på twitch på streamers som spelade GTA RP och där ifrån så frågade jag vilken server dom spela på och så vart det unive för ni har väldigt mycket spelare osv.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att Gideon ska ha ett roligt jobb och vardag med bra och roliga kollegor och vänner. Jag vill även ha en del skratt. Vill göra unive till next level. Ifall jag får ett jobb på vianor så kommer jag alltid ställa upp att jobba och alltid vara glad och hjälpa folk. De ska vara kul att spela på hög nivå men utan massa lall.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att kunna RPA på ett helt nytt sätt och även kunna bidra med bra RP till unive, Jag har som mål att få ett jobb och träffa trevliga kollegor och vänner och RPa med dem och annat folk och jag känner själv att kommer växa som person ifall jag blir medlem på unive RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte och jag satsar på unive och inget annat och kommer vara inne väldigt mycket.!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka