Accepterad Gideon Johansson | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gideon Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/GideonJ/

Ditt Hex-ID: 110000131f8150c

Vad är din discord tagg? Gideon#4518

Vem var det som bannade dig? Flame/flamman

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för powergaming. Ljuger i report.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på ett berg med en cross sen dog jag,och då frågar jag om respawn i report och då ljuger jag om att jag varit i spawnmenu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var och körde cross på ett berg och dog så jag frågar om ress och då ljuger jag och sen blev jag bannad för powergaming.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte fel för jag ljög om att jag hade dött när jag stått i spawnmenu men igentligen så ramla jag med cross och jag tycker det var väldigt dåligt av mig att ljuga för det ska man inte göra för då blir allt bara sämre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för vdm innan då en kille sprang rakt ut i vägen på piren och då råkade jag köra på han för jag såg han inte och då blev jag bannad för vdm och med det lärde jag mig att man alltid ska köra lite lungnare och titta så att det inte kommer folk överallt. Jag har också blivit bannad för lall när jag och min kompis slogs med två andra killar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt ljugit och istället kallat på hjälp från sjukvården och gjort ett bra scenario med dom så hade allt gått bättre också hade jag inte varit bannad nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte ska ljuga i report och alltid vara ärlig för då går allting bättre och man behöver inte bli bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag och jag kommer inte göra det.

du får en ny chans men det förutsätter att du sköter dig i framtiden :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka