Nekad Gibek | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gibek

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199244980917/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gibek#2706

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gabbe Gibeko han är 21 år och han gillar att hänga vara på bill träffar. Hans intresse är att köra snabba bilar och lära sig mycket om dom. Just nu så jobbar han på postnord fast han vill bli polis eller securitas. När han var yngre så gillade han att lyssna på musik och spela fotboll. Han bodde med några andra föräldrar för att hans biologiska gav bort honom för att dom var väldigt fattiga och bodde ensama på gatan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill jobba på fler ställen och då kommer jag få fler pengar och då kommer kunna köpa fler bilar och bli en gangsta och köra en bra rp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med fler jobb och kommer sprida positiva saker så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda som är med i scenariot tycker det är roligt och att man inte behöver vara den som ska vinna scenariot för man ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Genom att jag kolade på en twitch streamer och då börja jag tycka att unive var rolig så jag börja köra det sen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka