Nekad Gibek | Medlem ansökning [lallish[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gibek

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199244980917/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gibek#2706

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gabbe Gibeko och han är 21 år gammal. Det han gillar är att köra snabba bilar och kolla på boxnings fighter. Hans pappa var en polis och då ville ju Gabbe också bli det fast han hade inte än fyllt 18. Han har alltid vilat bli en polis som hans pappa fast inte när han var 12. Han ville då bli en boxare det var därför han kollade på såna boxnings fighter. Just nu bor han själv i ett väldigt fint hus. Innan när han var jätte liten så var hans familj fattig. Fast dom fick hjälp av några andra så det blev bra sen. Nu bor han själv på ett fint hus och han jobbar på postnord fast han kommer kankse bli en polis som han har velat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på unive för att jag kommer att ta mitt jobb och min RP på det högsta allvar men framför allt ha roligt jag kommer bidra men en sariös rollig men realistisk RP

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med fler jobb och en seriös rp och kommer sprida positiva saker så mycket som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda som är med i scenariot tycker det är roligt och att man inte behöver vara den som ska vinna scenariot för man ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Genom att jag kolade på en twitch streamer och då börja jag tycka att unive var rolig så jag börja köra det sen.

Tillbaka