Nekad Gibek | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gibek

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199244980917/

Ditt Hex-ID: 11000014c9332b5

Vad är din discord tagg? gibek_1

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-12-18 193300.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen ville banna mig eftersom jag körde på en person i sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och en vän var ute i stan och körde runt i en bil. Sen åkte vi till sjukhuset och kollade om vår andra vän var där. Sedan såg jag en person gå runt på parkeringen och jag råkade köra på han så jag sa förlåt. Efter det så försökte jag backa ur men jag började precis lagga och jag vet inte vad som hände. Det var nog laggen som gjorde att jag råkade köra på personen en gång till och jag ber hemskt om ursäkt till den personen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom jag tänkte inte ens köra på han i första tillfället. Men jag började lagga och då råkade man ju köra på personen ingen. Om jag bara inte skulle laggat skulle inget hänt. Jag fick en 3 dagars ban och jag tyckte dessutom att det var lite för mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer riktigt inte ihåg alla bans jag har fått men jag tror att en var när jag slog nån, efter det lärde jag mig att aldrig slå nån aldrig igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag ska vara ärlig så vet jag inte om jag skulle kunnat göra något annorlunda, men en sak är kanske att inte åkt till sjukhuset men man vet aldrig att man kan börja lagga då så jag visste helt enkelt inte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag kommer försöka att inte råka köra på någon igen och jag ska något också fixa min dator och mitt fiveM eftersom jag har laggat ganska ofta nu och det behöver jag fixa hur snabbt som helst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka