Accepterad Gibek | Ban Överklagan [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gibek

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199244980917/

Ditt Hex-ID: 11000014c9332b5

Vad är din discord tagg? Gibek#2706

Vem var det som bannade dig? ^5K1nGOVvE

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-02 170138.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det för att jag körde efter dom när dom hade vapen på sig och hade riktat. Och det jag blev bannad för var grovt suntförnuft. Men jag tycker dels att det är onödigt att banna någon för 8 dagar. Och varför det är onödigt är för att det är alldeles förlänge tycker jag i alla fall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan var att jag och två av minna vänner körde en bil. Vi krokade med några och sedan åkte iväg. Men just då började dom följa efter och med deras bil. Vi stannade och dom tog fram vapen och började rikta mot oss. Vi hoppade ut ur bilen och en av min vän blev kidnappad då. Och sen körde dom iväg, och då valde jag och min andra vän att köra efter och rädda min kompis och försöka göra så att dom kunde släppa honom. Så vi följde efter och när vi gjorde det så gick dom ut ur bilen och började sikt vapen mot oss. Jag och min vän valde då att stanna och vänta till dom skulle släppa honom. Men då sköt den som körde bilen mig. Och det var exakt allt som hände innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte det var en felaktig ban för att jag körde efter dom när dom hade riktat vapen mot oss. Så det var jag som hade gjort det fel. Och det var nog därför jag blev bannad. Men jag ska i alla fall inte göra om detta då jag vet vad som kommer att hända.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått tidigare bans för att jag inte har haft på min voice changer. Men nu har jag lärt mig det att man kan bli bannad för det. Men nu har jag på den. Och en till tidigare ban jag har fått var när jag sa något halv ooc som jag verkligen inte ska göra igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att jag borde ha kört iväg efter att dom hade riktat vapen mot oss. Och försökt ta skydd så att dom inte kunde hitta oss och döda oss. Men en till sak är att jag skulle kunnat ha ringt polisen och stannat på platsen till dom kom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen. Jag har lärt mig att aldrig någonsin göra något sånt här dumt. Från början visste jag inte att jag kunde bli bannad men sen så blev jag det. Så nu har jag lärt mig en bra läxa så att jag vet att man inte ska göra något sånt dumt igen så att jag inte blir bannad. Så nu förstår jag vad man ska göra och vad man inte ska göra. Och jag lovar att jag aldrig mer kommer göra något sånt dumt igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka