Accepterad Gibek | Ansökan till Servervakt [Tropical]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gibek

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Gabriel

Vad heter du på discord? Gibek#2706

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag brukar spela Unive ungefär 3 timmar om dagen och kanske mer ibland. Men det beror också på när jag har fritid till det. Ibland så har jag fotbolls träningar och andra saker, då är jag inte inne lika länge.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i en månad nu och typ 5 dagar.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivit bannad fem gånger men min screen shot funkar inte. En staff kan nog i alla fall kolla om det är sant.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som rpa:r vanligt men ser även till så att folk inte begår något regelbrott. Deras jobb är dessutom att underlätta jobbet för staffs. En server vakt måste också hålla koll på hur spelarna använder sig av reglerna. Som en servervakt kan du också kicka någon om personen gör fel, och man kan också revva om någon till exempel blir rdm av en person. Man kan även dv:a bilar som har gått sönder och står på gatan. En servervakt ska vara som en medhjälpare till staffsen och därför underlätta deras jobb så mycket som möjligt så att det är koll på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli det för att kunna göra rp:n bättre. Det beror på att det har varit en dålig rp på siståne har jag märkt. Och det är exakt det jag vill förbättra. Jag vill självklart också få väck massa lallare som inte har någonting annat för sig som bara lallar. Jag vill få väck lallarna också för att dom inte kan spela en bra rp. Dessutom vill jag att alla ska ha en bra upplevelse på servern så att ingen kan förstöra för dom som vill ha en bra rp.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption, Det är ett ord som kan beskriva många saker. Just i detta tillfälle kan det vara att mina kompisar lallar, och jag som servervakt inte sätter någon ban eller kick på dom. Detta kallas alltså korruption. Abuse kan förekomma när man är inne i ett scenario. Man blir skjuten av en person och man ska egentligen ligga kvar och vara död. Men det kan förekomma att man istället då revvar sig själv och går fram och skjuter tillbaka. Detta kallas abuse. Ett till exempel på abuse är att jag blir påkörd och dör, men sen så revvar jag mig istället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka