Accepterad gibbeflod | Medlem ansökning (Persson) (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flod

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199050743046/

Vad är ditt namn i verkligheten? gibson

Vad är ditt discord namn? Gibson#6745

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali han är en spralig och snäll person med ett motor intrese enda sedan han vart ett liten barn har han önskat ha ett fordon och det kan han nu som en vuxen man. Erik har nyligen flyatat från sina förldrar i sthlm till den vakra staden Unive. I staden unive har Erik treffat en trevlig vän vid namn felix som är från finland. Han har även en väldigt gammal och fin bil som är en toyota supra 1998 som han har drömt om länge. Erik hade inte en super lätt barndom iochmed att hans föreldrar inte hade super mycket pengar så han fick ofta inga presenter och hans föreldrar jobbade ofta mycket så det blev så att han behövde lagga mat själv. Erik har ett litet spel beroende så han köper ofta trislotter för ahn tycker det är spänande och kul att skrappa. Erik gillar crossar väldigt mycket så han har en dyr cross som han brukar glid omkring på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Min karaktär heter Erik han är en spralig och snäll person med ett motor intrese enda sedan han vart ett liten barn har han önskat ha ett fordon och det kan han nu som en vuxen man. Erik har nyligen flyatat från sina förldrar i sthlm till den vakra staden Unive. I staden unive har Erik treffat en trevlig vän vid namn felix som är från finland. Han har även en väldigt gammal och fin bil som är en toyota supra 1998 som han har drömt om länge. Erik hade inte en super lätt barndom iochmed att hans föreldrar inte hade super mycket pengar så han fick ofta inga presenter och hans föreldrar jobbade ofta mycket så det blev så att han behövde lagga mat själv. Erik har ett litet spel beroende så han köper ofta trislotter för ahn tycker det är spänande och kul att skrappa. Erik gillar crossar väldigt mycket så han har en dyr cross som han brukar glid omkring på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Gillar att det är mycket spelare på Unive. Det brukar hända väldigt roliga scenarion. Det finns även riktigt snygga bilar. Det finns alltid något roligt att göra.

Hur hittade du Unive? Det var mer än ett år sedan jag hittade denna server vid då namn Multistaden. Det var från en Kompis som körde FiveM, Då skulle jag prova på vi provade på Unive sen har jag spelat här väldigt länge och har tyckt det var riktigt roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att hålla det så realistiskt som möjligt utan att det blir löjligt. Jag vill också inspirera andra att rollspela med en bra balans mellan verklighet och fiction

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på servern är att sprida serverns rykte så jag får dela min upplevelse med många. Jag vill också såklart ha det roligt med kompisar och alla möjligheter som finns på GTA RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa jag fatter det

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka