Accepterad Giayaboy | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Giayaboy

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ioannis

Vad är ditt discord namn? Sixten mcqueen#0945

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Jag kommer vara Joel Lindholm som är född i Gbg men är halvdansk. Han är 23 år och är ginger. När han va 3 år dog hanns pappa i en bilolycka och ett år efter så dog hans mamma av en stroke därför behövde han bo hos hans faster som var väldigt trevlig och bodde själv. Han har alltid velat vara polis eller advokat men han kan inte välja. Han har haft väldigt bra betyg i skolan för att han vill nå hans drömmar. Han kan välja nu om han vill bli advokat eller polis och han har valt att bli en polis så just nu går han i polisutbildning. Han är väldigt glad och rolig men kan vara lite deppig ibland. Joel är singel men letar inte för någon för att han vill först få jobb. Han gillar att vara med kompisar, spela spel och hjälpa folk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med allt, egentligen vill jag bara ha kul och roleplaya med andra personer som är på servern så länge alla har kul. Kan dock inte lova att jag kommer vara aktiv hela tiden pågrund av skola och allt de men på sommarlovet kommer jag vara väldigt aktiv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ta förlust och inte börja agrumentera om att vem som vann i ett scenario. Till exempel om en polis fångar dig kan du inte bara börja slå polisen. Att inte fail rpa är också det.

Hur hittade du Unive? På FiveM

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka