Nekad Ghulam | Whitelist ansökning [KENTA] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ghulam

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/krallex2/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? Ghulam#8375

Vad är ditt födelsedatum? 12 Februari 2021

Berätta om din karaktär. Ghulam Faruq är en grabb på 20 år som kommer ifrån Malmvägen. Ghulam jobbar med att sälja bilar för tillfället. Ghulam växte upp med en familj där han har 1 syskon som heter Fikayo Faruq och en Pappa som heter Mustafa, Ghulam växte upp med att hans mamma dog i cancer när han va 5 år vilket ledde hnm i en djup depriession eftersom dom hade svårt med pengar och jobbigt efter mammans förlust. 5 år senare när Ghulam hade fyllt 10 år så fick han ett intresse för bilar då hans granne hade köpt en BMW M3 då sa ghulam till sin pappa (Sån där vill jag ha) Då svara Pappan tillbaka (Då får du jobba arslet av dig och spara ihop pengar till det) Ghulam blev 15 år och hade precis fått sitt första jobb på Sports Car Center där han fort växte för firman då han sålde mest bilar för företaget som 15 åring, Åren gick och när han fyllde 18 år och precis tagit körkortet så kom han hem till sin Pappa med en nyköpt BMW M3 och 5 kassor med mat, Ghulam klev ur bilen och sa till sin pappa ( Jag gjorde de jag sa för 8 år sen pappa) Pappan skrek av glädje och tackade sin son för att han hade lyssnat på hnm. Ghulam är idag 20 år och har sagt hejdå till sin familj då han ska flytta till en nystad och förmodligen skaffa nya vänner och hitta nytt jobb då han har tröttnat på sin hemma stad. Ghulam vill lära sig att ta eget ansvar och köpa egen lägenhet och flyga ner sin familj till en annan stad. Ghulam pratar även Norrländska då hans släktingar kommer ifrån Östersund så han va där och hälsade på när han va mindre, Det som gör att många gillar Ghulam är för hans Norrländska med sitt mörka utseende och att han är lite dum i huve och kan försäga sig ibland.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag tycker att jag är en riktigt rolig grabb som sprider glädje men även bra RP scenarion. Är en seriös kille som tar RP på allvar och inte lallar runt. Ni kommer få in en grabb som alltid försöker att ta hand om andra och inte en som snackar ner på folk. Jag har även RPat en del så jag kan de mesta och ser fram emot att spela på denna server då jag hört bra om den.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har en polare vid namn (Crazy) som spelar på denna och tipsa om den. Är tillbaka på FiveM efter några månaders paus och vill börja spela igen, Sett även att det är många aktiva på denna server

Hur hittade du Multistaden? Via (Crazy) Men även läst om den innan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att sprida glädje, Göra bra scenarion som håller länge och inte tar slut efter 10 min, RP handlar även om att man inte ska vinna varje scenarion utan man ska även förlora några scenarion annars blir det tråkigt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen. Tillbaka efter några månaders paus

Kom ihåg att du måste ta din intervju innan 21.42 imorgon, annars blir den automatiskt nekad.

Tillbaka