Accepterad Ghozt | Ban överklagan (Papa smurf)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghozt

Icke Medlem
Meddelanden
141
Reaction score
24
Användarnamn: Ghozt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198878080158/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^9Ghozt

Vad är din discord tagg? Ghozt#0585

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: OOC ingame samt FailRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev rånad och gjorde som dom sa men först gjorde jag inte det för en av rånare Powergamea och vi satt i en bil och dom sa "hoppa ur bilen" medans dom hota oss med kniv och vi hoppade inte ur förens dom sa att dom drog ut oss och för att jag sa till min kompis att skriva report efter händelsen när han krocka in i oss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade snackat med rånarna innan på Gunillas Lyxbilar vid garaget där och min kompis visade bilar till salu men dom var ej intresserade och det var dyra bilar han hade så därför tror jag dom ville råna oss, när vi kör iväg så kommer en av rånarna i en SAAB 9-3 och krockar in i vår bakdel i ungefär 200km/h och hans bil går sönder och stannar men 2 sekunder efter krashen så hoppar han ur och srpinger mot sin polare och sedan mot oss och hotar oss med kniv när vi sitter i en bil och då började min kompis och jag snacka om att han powergamea i discord och att vi skulle skriva report. Då börjar jag och rånarna felaktig av oss alla börja snacka OOC ingame om att han powergamea men han går ej med på att han gjorde det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag gjorde fel ifrån mig men jag var heller inte den enda som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för FearRP och powergaming men det var när jag var nyare in till RP världen. första gången blev jag pistol hotad på 5 meters räckvid men jag springer fram och börjar slå med knytnävarna tillbacks (FearRP). Andra gången var när jag åkte på motorvägen i hög hastighet och där låg det tydligen 2 personer döda mitt på motorvägen och jag kör över dom för jag hinner inte se dom, jag hoppar sedan ur bilen för att inte bli bannad för VDM men hinner bli bannad för powergaming.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat tagit det i discord istället eftersom ifall man snackar OOC ingame så förstörs RP miljön. Jag skulle suttit mig i support och tagit det där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Aldrig snacka OOC ingame och inte förstöra RP miljön.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka