Nekad Ghostyzz | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostyzz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Andersson

Vad är ditt discord namn? Aliboy08

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Charlie kirk född 2000-08-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, positiv, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp utan föräldrar han var fattig och nu har han bestämt sig att bli extremt rik och bli mafia

Vad kan du bidra med till serverns RP? En trevlig person och rolig som kommer att skapa en glädje för andra spelare i servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om en kriminell kommer och rånar mig så lämnar jag inte spelet för att rädda mig själv och förstöra det roliga i servern

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag är helt ny än så länge har inga regler brutits och jag är mycket försiktig för att göre det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, vdm, copbait, socail rp, nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en trevlig person som vill bidra mycket gott i servern och ha det roligt med andra!

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Alla

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka