Nekad Ghostyy2k | Ban Överklagan [SHABBE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
520
Reaction score
99
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071662426/

Ditt Hex-ID: 1100001423e915a

Vad är din discord tagg? Ghostyy2k

Vem var det som bannade dig? Shabbe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tog spawnmenu för att undvika krycka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle dra till min pappa sen så blev jag inkallad till support och fick en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja/nej. Jag gjorde det men fick inte en krycka och skulle ändå dra. Men jag ber hemskt om ursäkt och fick redan 2 varningar för detta och dem håller i 30 dagar så jag tycker att jag borde bli unbannad för att kunna köra lite unive. Och kommer aldrig göra det igen. Men jag lovar och lovar att inte göra detta igen. jag kommer inte ens rpa med vapen nu om jag bli unbannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Råkade vdma en grabb och sa ej förlåt eller rpade inte skadorna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte powergaima och att bara brösta 90 minuters krycka för nu ser jag återgärderna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte powergaima och att bara brösta 90 minuters krycka för nu ser jag återgärderna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka