Accepterad Ghostyy2k | Ban Överklagan [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
520
Reaction score
99
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071662426/

Ditt Hex-ID: 1100001423e915a

Vad är din discord tagg? Ghostyy2k

Vem var det som bannade dig? Raxy

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde rakt in på en skottlosning som polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i support och deffad när raxy sa att jag skulle få en ban!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså man kan kolla på det olikt men det var nog en rätt/felaktig ban. Jag var vid whyos gänghus alltså vid basketboll planen när jag och min kollega hör skott och åker dit. När vi kommer fram så ser vi en bil som har hoppat ut och skjutit så vi följer efter han så skriver raxy i ooc kom support. Men när vi kom fram så såg vi bara 3 bilar som körde runt. Jag sa flertalet gånger i radion att det skulle komma enheter dit för att det fanns flera misstänkta men med vapen! Jag blev polis igår och har inte så jättemycket erfarenhet jag visste inte vad jag skulle göra utan gjorde bara. Detta ber jag ursäkt om och det kommer aldrig att upprepas det lovar jag! Jag vill spela denna fredag och helg för att jag har inte spelat hela veckan då jag har haft NP och andra saker och tänka på. Men när jag går ingame som polis så blir jag bannad i 6 dagar. Detta kommer inte hända igen sorry! Och jag vill gärna spela unive denna helg och om jag blir Unbannad så blir jag glad!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag har kört på någon och inte sagt förlåt så blev jag bannad för vdm och det hände aldrig igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte köra in ditt som själv patrull och vänta på fler enheter men inte ens att vara där. Det var 100% mitt fel och ett wrong call ifrån mig. Jag som sagt har inte den största erfarenheten inom detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte köra in där det finns flera bilar och på en aktiv skottlosning!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka