Nekad Ghosty1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
520
Reaction score
99
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071662426/

Ditt Hex-ID: 1100001423e915a

Vad är din discord tagg? Ghostyy

Vem var det som bannade dig? Compan

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att Gå till en killes pm efter ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade normalt innan Complain bad mig komma support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban. jag valde att gå in i spelarens pm och börja klaga vad han gjorde. Jag tycker själv efter att jag gjorde fel. Detta ångrar jag väldigt mycket. Fel av mig på alla sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag hade kört på någon utan att be om förlåtelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ta de igenom rp och ej gå in i spelarens Pm och bröja hetsa. Skulle själv tycka att det inte är bra. Men jag var ganska förbannad då så tänkte ej mig för. Vill bara ha en andra chans!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att aldrig gå in i spelarens Pm och hetsa. Snälla kan jag få 1 till chans för att förbrätta min rp. bannen är mycket mitt fel. Och det jag gjorde var väldigt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka