Accepterad Ghosty1 | Ban Överklagan [Danne7233]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostyyy

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
520
Reaction score
99
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199071662426/

Ditt Hex-ID: 1100001423e915a

Vad är din discord tagg? .Ghostyy99

Vem var det som bannade dig? Danne

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att skjuta vid stranden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade exakt skjutit honom och sen så åkte jag iväg när jag ser Danne skriva ”Kom Support”

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej en felaktig ban tycker nog detta är på mig. Var så stressad när han kom mot mig och jag skjöt då honom. Jag ber om förlåtelse om jag gjorde regelbrott och det kommer ej upprepas. Jag fick redan indragen Krim. Den förtjänar jag. Men jag vill rpa innan jag går tillbaka till skolan. Då jag ej kommer spela nån dag när jag börjar skolan. Jag ber om förlåtelse och detta kan jag lova att det ej kommer upprepas.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att jag körde på någon. Sen sa nån i support tänk på detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att bara rikta och inte skjuta ner han. Och att kanske rikta och ta han i th och göra scenario av det. Detta är 100% mitt fel och jag ångrar det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att ej direkt skjuta. Att faktiskt rpa och ej skjuta ner nån direkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Kan jag få 1 sista chans. Fick redan indragen Krim men vill rpa dem sista dagarna tänkte ej när jag gjorde detZ

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka