Nekad Ghosty.... | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghosty....

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elijah

Vad heter du på discord? _ghosty.

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar 15:00 - 23:00
helger/lov 10:00 - 02-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i runt 1 år och 7 månader månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 8 gånger. dock hälften av dem felaktigt där jag blivit unbannad direkt och resten har jag tagit lärdom av.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har i uppgift att hjälpa och underlätta arbetet för staffs med hålla servern ren från lagg genom att till exempel dva bilar som folk dumpat men även kicka spelare som gör fel och vid vissa fall svbanna de som gör nåt grövre, om det är väldigt grovt ska man be helpers eller mods att förlänga bannen då en svbann endast varar i 1 timma. Men en server vakt ska inte åka runt och aktivt leta efter spelare att kicka/svbanna utan det är staffs arbete.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att hjälpa servern med att dva bilar som får servern att lagga och kunna kicka eller svbanna spelare gör fel runt om mig och dem jag spelar med för att få en bra tid när jag rpar. Jag har även varit servervakt tidigare och tyckt att det passar mig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abouse är när man använder sina permz för sin eller någon annans fördel genom att tillexempel reviva utan en giltig anledning eller banna folk bara för att man inte gillar dem eller liknande. Man kan även kicka eller banna folk för att vinna ett scenario.

Nekad.
Anledning:
Du vart Permanent avstängd 19 Juni, efter en permanent avstängning så ska man vänta 6 månader innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen i december. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka