Accepterad Ghostyツ | Ban Överklagan [Hellcat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghosty....

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217321142

Ditt Hex-ID: 11000014aed24b6

Vad är din discord tagg? Ghosty....#6969

Vem var det som bannade dig? Hellcat

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-26 190921.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt ner en grabb som riktade ett vapen mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var hemma vid mitt gänghus och så körde jag ut lite snabbt med en skottsäker bil (jag vet att den är skottsäker ig) sen kommer gänget vi har krig mot (kartellen) och börjar jaga mig när jag kör tillbaka hem. När jag kommer innanför porten råpittar dem mig så min bil går söner, en grabb hoppar ut riktar på mig o säger "hoppa ut ur bilen". Då hoppar jag ut ur bilen och eftersom han stod ensam då hans vänner körde runt lite inne på tomten så drog jag snabbt ut ett vapen och sköt honom. Vill även säga att när jag sköt killen så skrek han "Vad gör du, Vad gör du" på ett sätt som kan beskrivas som att han inte kände nåt då pwg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde lite fel som inte tog upp mina händer direkt när han riktade på mig men samtidigt tycker jag att eftersom det bara var en grabb som riktade och några av mina andra medlemmar var i huset på väg ner till oss så tänkte jag att jag kunde skuta honom.

Dem stormade i princip också oss då dem körde in på tomten hoppade ut o riktade vid vår parkering medans vi var typ 8 grabbar hemma.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 5 gånger tidigare tror jag men alla dem bannsen är ganska gamla. en ban var att staffen bannade fel id sen nån gång för pwg men efter den bannen har jag rpat mycket mer på skador. Även en gång när vårat inköp var buggat så vi blev bannade när vi köpte ut vapen. Sen minns jag inte riktigt dem sista bannsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa ut ur min bil och ta upp händerna direkt när han riktade på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att Jag inte under några sådana omständigheter ska göra som jag gjorde eller fearrpa på något annat sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka