Accepterad Ghostyツ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghosty....

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199217321142

Ditt Hex-ID: 11000014aed24b6

Vad är din discord tagg? Ghosty.#6969

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230125_201702.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min bil blev lätt påkörd, flög upp i luften runt 4 meter, voltade ett varv sedan landa och jag som förare rpade inte mycket på skadan då jag tänkte att bilen har en bra fjädring (offroad pickup truck) så tänkte att det skulle inte ha gjort så värst ont.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag ködre min bil mot grove så kommer en annan bil ifrån sidan och "tuchar" min bil som är lite buggad när det gäller sånt så den åker upp i luften och landar sedan rpar jag lite på att vi flög upp i luften ovh därefter kör jag vidare mot grove.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var lite oklart då jag kunde ha rpat mer på skadan men samtidigt så var den inte så illa enligt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag är inte helt säker på vad alla av mina 5 bans är men jag vet några.
Jag har blivit bannad för powergaming en gång tror jag för att jag stod afk. En gång blev jag felaktigt bannad då staffen råka banna fel id för rasism.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha kunnat rpa mer på skadan då jag kan erkänna att jag rpade väldigt lite.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att oavsett vad som händer ska jag alltid rpa på skador och annat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka