Inaktuell Ghostyツ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghosty....

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elijah

Vad heter du på discord? Ghosty.#6969

Ange ditt födelsedatum 27 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill kunna hjälpa Unive att växa genom att ta in fler medlemar på servern. Jag vill även testa på att ta nästa steg då jag redan är sv på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Anledningen till att jag ska bli intagen till staff teamet är för att jag vill kunna hjälpa till med att ta in nya medlemmar till servern och se till så att dem kan rpa, kan alla regler och har en trevlig "attityd" vilket är viktigt för att hålla den uppe. Jag vill även bli Medlemskaps ansvarig för att jag vill kunna känna på att jobba inom Unive då jag vill kunna bli högre uppsatt senare.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta andra på ett bra och trevligt sätt. Som Medlemskaps ansvarig är det viktigt att vi får ett bra första intryck på nya medlemmar då det kan vara dömande om dem vill eller inte vill spela på servern. Man ska ha respekt när man talar och ha en lugn och välkomnande ton så att folk känner sig trygga.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att rollen medlem ska ha en betydelse att man är en del av unive communityt kunna rpa maximalt inne på servern. Det ska vara en roll som inte alla kan få bara sådär för att man kan regler osv, utan man ska vara en bra person och kunna vara trevlig mot alla andra på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att det är ett kvar på att man kan alla grundregler utantill, att man har en tillräckligt hög rpnivå för att kunna rpa i samtliga scenarion. Att man har en bild på hur ens karaktär ska vara och hur den ska agera. Slutligen ska man ha en bra och rolig rp inne på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag anser att MA är ett stort ansvar då det är dem som ser till vem som får och vem som inte får komma in som medlem på servern

Hur ser din aktivitetet ut? jag är väldigt aktiv, på vardagar kan det vara från runt 14:30 - 23:00 och på helger/lov kan jag vara aktiv hela dagar om jag inte har planer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka