Nekad GhostTopic | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GhostTopic

Icke Medlem
Meddelanden
407
Reaction score
16
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Rege

Vad heter du på discord? GhostTopic#3461

Hur gammal är du? ska fylla 16 det här året

Hur många timmar har du på Fivem? mer än 300 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef eftersom servern behöver en aktiv QPark, alla kan delta i rp. Jag vill bli chef eftersom jag tycker att det är kul att hjälpa servern att förbättra rp-nivån, men också för att jag saknade intressanta samhällen. Jag vill inte vara chef för pengar, men för skojs skull och nya vänner kan du få. jag vill göra förändring!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jo, jag har varit polis i Unive vilket innebär att folk parkerade fel och jag såg till att inte parkerade på på trottoarerna och inte på vägen eller fel parkerad på parkeringarna. jag vet hur man ger fakturor till andra eftersom jag har jobbat som taxi och polis när man ger böter.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Sonic Hassan. Han är född 1999, uppväxt i Sverige, Gävle med sin mamma. Som liten hade Sonic det lätt för skolan och det var ingen större prioritet för honom. Hans mamma var en framgångsrik politiker med stora ambitioner för Sonic. sonic ville inte följa sin mammas spår och sedan han var 7 år gammal har han spenderat all tid vid datorn, kollat på bilar och velat bli bilförsäljare. Dem blev väldigt nära varandra och Sonics mamma var Sonic trygghet i livet. Sonic var bra elev i skolan. Mamman blev väldigt glad att se detta och tyckte att Sonic skulle satsa hårt på skolan för att jobba som bilförsäljare. nästa dag hände det tragisk, nämligen Sonics mamma gick bort av cancer när Sonic var 20 år och var tvungen att lämna huset och bor i motell. Sonic gick ut i skolan Med ett medel betyg på C. Han var nöjd med detta då han aldrig har tyckt om skolan. Nu när han har gått ut skolan började studera sig till att bli bilförsäljare. Tillslut frågade bilförsäljaren i unive City Sonic ifall han ville hjälpa till på bilfirman när han skulle vara borta. Det enda han sa var att han kommer tillbaks imorgon, han var nervös. Tillslut fick han sitt önskade jobb och var nöjd ända tills nu. Han skulle få jobba på bilfirman i en dag och testa hur det kändes. under dagen som han jobbade kände han att han mer och mer ville bli bilförsäljare och bestämde sig för att han ville se världen och skaffa erfarenhet. Så under det nästa året reste han världen runt för att uppleva många nya kulturer och människor. Nu vill han börja jobba igen och frågade om han kunde få börja jobba igen i unive City men de hade redan fullt med anställda. Så han letar runt i Unive efter någonstans där han kan jobba och hitta nya vänner.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag 14:00 till 01:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope bara unive och när altrive kommer ut

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka