Nekad GhostTopic | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GhostTopic

Icke Medlem
Meddelanden
407
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Rege

Ange ditt födelsedatum 23 November 2021

Vad heter du på discord? GhostTopic#3461

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndagar:06:00 - 07:00 sen 15:00 - 00:00 Tisdagar:06:00 - 07:00 sen 15:30 - 00:00 Onsdagar:06:00 - 07:00 sen 14:00 - 00:00 Torsdagar:06:00 - 07:00 sen 16:00 - 00:00 Fredagar:15:30 - 02:00 Helgar: hela Dagarna nästan

Hur länge har du spelat på Unive? sen mars men man kan säga typ 5 månader nåt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? framförallt ska jag ta bort alla lallare och folk som förstör för folk när dom är mitt i scenarion. jag klipper varje gång när ja ta bort folk för att kunna ha bevis. jag har sett folk som pratar ooc med varandra och t.e.x om en person inte följer reglerna kan jag kicka han själv så slipper staff teamet göra det.
Då kan alla trivas och skapa roliga scenarion utan det förstörs. jag har spelat server ganska länge och vet hur man ska bete sig och visa andra hur man ska göra det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att hjälpa staff teamet för att det ska underlätta. jag vill att unive ska bli toppen bra. så ingen lallare förstör mitt i scenarion! folk brukar parkera på gatan och ställer där med trasig bil. jag kan ta hand om det och dva om det har stått där länge. Det ska vara mindre lallig. jag ska gö så att alla kan sköta sig och ska kunna grundregler samt påverkar det min rp. nu när det är stor server brukar det finnas lallare. jag revive folk om dom dog av rdm eller vdm eller liknade bugg.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är aktiv som kommer spela och att ha chansen hjälpa staff teamet om dom kanske göra viktigt. vill att det ska gå bra som möjligt att det är mindre lall eller liknade. Nu när det många spelare kan jag hjälpa till.

Varför ska just du bli servervakt? Det är roligt att hjälpa till. jag har alltid velat bli servervakt nu när jag har chansen att bli det. jag är väldig aktiv ofta och har spelat server länge. jag vill ha större ansvar och kunna bevisa det. jag vill att det ska bli mindre lall som förstör Och att folk kan trivas bra när de rpar så slipper dom massa onödiga personer som inte följer regler.

Varför vill du bli servervakt? jag kan komma lättare om jag har toggleid på när jag ska kicka och sånt istället för att hålla in page down. jag vill visa personerna hur man ska bete sig när det gäller reglerna och hur man ska uppför sig. jag kan dv bilar onödiga bilar som står mitt i vägar och så slipper personen som kommer full fart med bilen och krocka in bilen . jag göra något större och ha ansvar är ett väldigt bra steg framåt för mig som vill hjälpa server på alla möjliga sätt .

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan /svban (bannar personen i 1 timme), /dv (tar bort bilen), /revive (revive dom som dog av vdm eller nåt liknade) och mm. /kick (kickar spelare från servern) jag är person som lär mig snabbt

Är du whitelistad på serven? Ja, självklart!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja, jag har varit bannad för vdm och powergaming. vissa av dom var felaktigt. men det har gått 1 eller 2 månader har jag inte blivit bannad tills nu. jag har lärt mig mina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nope bara unive och när altrive kommer ut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka