Accepterad ghostshark1 | Ban Överklagan [WilleTheBeast]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghostshark50

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407793742/

Ditt Hex-ID: 11000011aacbc4e

Vad är din discord tagg? ghostshark50

Vem var det som bannade dig? willethebeast

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja tror inte jag vet att han bannade mig för hade inte samma namn på discord som på steam

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade varit inne på servern i 5 minuter rpade sjv och sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va inte felaktig men jag tycker tycker man borde kunnat få en varning eller tillsägelse att bytta namn på steam så de blir samma vill på peka att jag bytt namn på steam nu efter jag blev bannad och vill påpeka har haft samma steam namn länge och annat på discord och ingen har sakt något förns nu så fattar staff sida men fortfarande min sida (=

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång får typ någon vecka sedan för rpar inte på skador sedan har jag inga tidigare banns en typ 6 månader tillbaka

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat ha haft samma namn på discord och steam men hade olika på steam och discord länge sedan innan och ingen sa något så trodde de va okej men fattar nu att man ska ha samma discord namn och steam namn

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig och fått reda på att man ska ha samma discord namn och steam namn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka