Accepterad ghostshark | Ban överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghostshark

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198407793742/

Ditt Hex-ID: 11000011aacbc4e

Vad är din discord tagg? GhostShark#5141

Vem var det som bannade dig? kesoo

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 21 timmar 23 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ljuger för staffs om hur länge han har jobbat

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ja ljög om hur länge ja hade jobbat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja tog räddningstjänst intervjuv men bannen kom inte in förns ja relogga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja men nej jag trodde att jag hade jobbat på sjukvården sen den 6 men igentligen så hade jag bara jobbat sedan 13 så därför jag skrev 1,5 vecka till kesso så ja hade tyvärr inte riktigt koll på de men de kommer aldrig hända igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sorry men kommer inte ihåg någon av mina bans då jag både bytt forum konto och länge sen ja blev bannad någon gång men glömt helt bort dom så kan tyvärr inte förklara någon men tyvärr skulle vilja berätta men kan inte sorry (=

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra annorlunda att kolla upp hur länge jag hade jobbat på sjukvården innan frågat staff då jag trodde jag hade jobbat sedan den 6 men igentligen va det bara den 13 så jag kunde ha kollat upp hur länge ja hade jobbat och inte ljugit för staff och bara sagt sanningen då jag hade bara jobbat 4 dagar på sjukvården men de kommer aldrig hända igen lovar (=

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket man ska kolla upp hur länge man har jobbat på sjukvården och inte ljuga för staff om hur länge man har jobbat man ska istället kolla upp med kanske chefen eller någon hur länge man har jobbat på jobbet istället för och bara tro/gissa så lärde mig man ska kolla upp hur länge man har jobbat på jobbet och inte ljuga för staff hur länge man har jobbat och man ska säga sanningen istället efter man kollat upp hur länge man har jobbat på de jobbet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar det (= (=

Philip har meddelat att man inte längre bör få ban för detta, jag ska prata med keso om detta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka