Accepterad GhostRider | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GhostRider

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198288375042

Vad är ditt namn i verkligheten? Kim

Vad är ditt discord namn? GhostRider#1954

Vad är ditt födelsedatum? 25 April 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Nilsson och är 25 år gammal. Han kommer från en familj som har jobbat länge med att reparera bilar. Sent på nätterna började familjen med kriminell handel på bildelar för att få in mer pengar till företaget. Nils Nilsson är i grund och botten en lojal och omtänksam person, med pågrund av påtryckningar från sin familj har han lärt sig att inte ta skit från någon. Han har ärvt ett hett temprament från sin far Henry. Nils Nilsson är uppvuxen på sin familjs bilverkstad vilket har byggt på hans stora intresse för bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utvecklas i mitt spelande och mitt roleplay.. Jag tror jag har mycket att bidra till gemenskapen på Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? En genuin server där det finns många goda roleplayare. Kan se en stor gemenskap, bra utvecklade regler och ett gott spelande framför mig och därav fick det mig mycket intresserad av servern.

Hur hittade du Unive? Genom vänner som har spelat på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kunna utvecklas och kunna bli en bra roleplayer. Bidra till gemenskapen men framförallt ha kul, hålla en god moral.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul, lära känna nya människor och ha ett roligt roleplay.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Tillbaka