Ej Antagen ghostm1n | Ansökan till Streamer [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghostm1n

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Ditt discordnamn: ghostm1n

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Tiktok

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan: Skapade ett nytt konto på TikTok för att kunde inte gå live där längre men på de kontot snittade jag 300 tittare men vet ej på de nya. https://www.tiktok.com/@lejonet54?_t=ZN-90wNICqybdm&_r=1

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? På mitt gammal konto som jag ej kan gå live på längre snittade jag från 100 till 300 tittare beroende på dag och tid men på de nya kontot vet jag ej eftersom har ej börjat gå live än men vill börja göra det nu.

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Just nu har jag inga eftersom mina gamla har försvunnit så just nu har jag inga tyvärr

Hur ofta är du aktiv? Jag kommer att vara aktiv varje dag men om jag inte skulle vara aktiv kommer jag skriva anledning och varför jag inte kommer att vara aktiv kommer alltid hålla mig aktiv.

Finns det något annat du vill berätta för oss? Nej de finns det faktiskt inte men om jag kommer på något så kommer jag att höra av mig till er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka