Nekad ghostdragon11 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ghostdragon11

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? spookyman8915

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Neo johnsson och han e 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll omtänksam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Neo Johnsson han är ifrån USA. han bodde i USA los santos tills han var 13. sen flyttade han till Ystad Skåne. han bodde i ett litet område som hette västra sjöstaden. han ville bli som sin store bror. han brukade va med sina store brors kompisar. dom brukade vara ute och hålla på med att röka. och göra dåliga saker. jag var bara med när dom spelade fotboll för det var mitt intresse. jag gillade också att vara ute med mina kompisar. Neo har lite känslor för när han var 5 så dog hans pappa. för att han crashed med en bil när han skulle åka hem. hans framtidsplaner är att bli en fotboll stjärna. sen så vill han flytta till backa till los santos och bo där. fast när Neo skulle gå med i fotbolls akademi. men han klara inte det. så nu ville komma in på ett gymnasium i Malmö men han behövde 300 meritpoäng. och han fick precis till gymnasiet. så han gick ditt och han pluggade i 5 år så nu när han är 23 år ska han ta provet till at bli läkare . han klarade det de så nu var han läkare, det var det för min karaktär

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra rolig rp och social rp. jag kan ochså lära personer lite saker om server när jag lär mig saker. jag har 900hr på fivem
så jag kan reglerna som man ska kunna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man agerar på ett sätt som gör att motståndaren vinner

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag jag blev bannad i 150 dagar för jag råkade köra på en admin. och jag har lärt mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,Powergaming,metagaming,VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Som medlem på unive får man inte vara delaktig i andra rp-servrar. Är du redo att lämna den andra servern för unive? Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad, du får inte köra på andra servrar medans du ansöker till Unive. Du får ansöka igen om 24 timmar och kom ihåg att lämna andra servrar som du kör på om du ska köra på Unive!

Tillbaka