Nekad ghostdragon11 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghostdragon11

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? spookyman8915

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Abdi man kommer från Usa, Spooky har älskat sen liten att ha skoj med vänner, skaffa vänner och försöka leva livet till de fullaste dvs, skapa minnen, vänner, många skratt och härliga stunder. Spooky som person är väldigt motiverad och när han har bestämt sig så har han bestämt sig, han är snäll mot alla även främlingar då Spooky tror på bra karma. Spooky intressen är fotboll, bilar samt umgås med vänner o vara social. Spooky framtidsmål är inte att vara rik, det är att vara omtyckt och samla vänner. Spooky växte upp med sin kärleksfulla mamma och sina morföräldrar som lärde Spooky de mesta han vet nu i livet tex alltid visa kärlek till nästa, alltid gå me huvudet högt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mer skratt mindre personer som lallar mer in game vänner försöka att göra roliga saker

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ett rån dvs att jag faktiskt är rädd för mitt liv och när rånaren då frågar om pengar, telefon eller mat så gör man det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja RDM betyder om jag dödar nån utan andledning. VDM betyder om jag håller på att köra på nån med mening. sen finns det NLR det är om dör så ska jag inte komma ihåg vad som hände

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har varit krim och civ i många polis i engelska server och jag har 1000h på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka