Nekad ghost_415 | Ban Överklagan [WilleTheBeast]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ghost_415

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198874754985/

Ditt Hex-ID: 11000013681ffa9

Vad är din discord tagg? blacky415

Vem var det som bannade dig? Willedthebeast

Bild på banmeddelande: ä.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet att jag gjorde ett annat regelbrott. Men jag gjorde inte regeln RDM då jag skulle få ban för Fear RP. Tror de är något misstag eller något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hamna i bil konflikt med en kille ifrån santos. Sedan så sköt de ner mig och jag sprang upp och höll uppe händerna samtidigt som jag började springa frammåt. Medans detta skedde så fick jag ett skott i bakhuvudet och jag hade inte dödat någon alls.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte på sätt och vis så har ja frf gjort ett fel men jag har inte RDMAT någon då jag inte dödade en enda person under hela scenariot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror inte ja har blivit bannad utan att ha fått unban i överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha låtit de göra sin grej och råna mig då det går under regeln Fear RP. Jag borde ha låtit de ta över kontroll över scenariot för att de skulle kunna ta mitt vapen osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig att jag inte ska ta snabba beslut och jag hade inte konsekvens tänk under detta scenariot då jag bara hastigt började springa frammåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka