Accepterad Ghost rider | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost rider

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? GSE eller emil_pro_

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Ebel han kommer vara född 2000-08-25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, Tydlig och Snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När Ali var yngre så föddes han in i skit direkt. när han var 17 år så tog allt fart han började blanda sig med kriminellt folk och fick lära sig mycket om gäng relaterade grejer och fick veta dom bästa ställena att sälja på. han höll på med sånt men det blev bara värre dom ville till slut att han skulle bli en av dom och skulle skjuta och ha gängkrig mot andra gäng så som blods eller Gambino. när Ali var 24 år hittade han sin bästa vän ihjäl skjuten i sitt hem och de var då allt blev som värst efter de han började att bli tungt kriminell och sköt hur mycket som helst och dödade flera människor och sålde ännu mer och tjänade fett med pengar. men hans planer har inte stannat än han vill leva sitt liv för sin bästa kompis han har planer att starta upp et eget gäng med dom bästa av dom bästa och äga flera områden och bli de största gänget i Sverige och försöka tjäna så mycket pengar de går.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag Fungerar att jobba solo men även i grupp eller par, starta egna intriger så som Kriminellt nätverk och få folk till mitt nätverk, min karaktär kommer vara den som startar drivet i alla jag kommer vara en schyst spelare och en rolig spelare att spela med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är till exempel ifall man har ett scenario med ett annat gäng att man låter dom vinna någon gång också att man inte själv alltid ska vinna så ifall dom tycker något och man vet att de är rätt ska man spela till motpartens sida.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har väll hänt att man har råkat bryta mot någon regel men då har man fått reda på de och förbättrat de direkt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? dom jag tycker är viktiga är RDM det är när man slår eller dödar någon utan anledning eller att den inte har varit med i ett scenario. VDM att man kör över någon utan anledning. METAGAMING tycker jag också är bra att man till exempel sitter i ett discord samtal och ens kompis säger att den ligger död vid paleto att han har blivit nedskjuten och en karaktär ig inte fått reda på de att man ändå tar informationen och åker ditt och dödar dom och hjälper ens kompis. det jag tycker är viktigast är sunt förnuft att man ska göra ett beslut av situationen alltså ett eget beslut.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ali är en jävligt go kille som älskar att träffa ny personer och är en trevlig person som är samarbetsvillig och hjälper andra personer vid situationer.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top