Nekad Ghost | Beslut Överklagan [manizzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Ditt discord namn: ghost_3210.

Ditt Hex-ID: 11000014b697425

Vad för typ av beslut gäller det? Mina roller tillbaka

Vem/vilka tog beslutet? Maniz

Varför tror du själv att beslutet togs? För att enligt maniz synvinkel såg det ut som att jag var aktiv på en annan server.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt genom att 1. Jag kom precis tillbaka till unive för 3 dar sen hänt mycket och mycket med ansökningar och annat 2. Servern som jag haft roller på varit stängd i åratal jag har aldrig ansökt om roller aldrig connectat till servern aldrig under några omständigheter varit delaktig i velos server eller discord jag har bara varit med i den länge men aldrig varit aktiv jag kom tillbaka efter ett stort misstag jag kom tillbaka för jag ville hålla mig clean och visa att jag har en god rp nivå och bevisa att jag har förändrats men av en sån liten sak som kan förändra allt är sjukt jag svär på heder och samvete att jag inte har haft någon typ av anledning till att jag hade wl jag lovar att jag inte har varit delaktig i servern och kommer aldrig vara det heller därför ber jag om en andra chans för att bevisa att jag är oskyldig och få mina roller tillbaka och fortsätta dessa roliga dagar som jag haft på unive

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Maniz har fick dem aldrig

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka