Nekad Ghost | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Ditt discord namn: ghost_3210.

Ditt Hex-ID: 11000014b697425

Vad för typ av beslut gäller det? Alla mina roller + pban

Vem/vilka tog beslutet? Hedgehog

Varför tror du själv att beslutet togs? För dem misstänkte att jag fuskade för jag blev anti cheat bannad.

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom jag inte fuskade på något sätt köpte gorilla gav tillit till staffsen och valde återigen för andra gången lägga en stor summa på servern och förvänta mig inte tappa föremålet efter 3 dagar men som sagt jag var i ett vanligt scenario låg död och blev anti cheat bannad och har klipp på hela scenariot och inget tyder på att jag fuskar jag hade varit på servern i nån månad med en ny clean start helt legit skaffade gorilla men sen ska man bli bannade för ba saker som dem inte kan bevisa utan bara loggsen ljuger aldrig jag skriver detta för se ifall ni kan tro mig för en sista gång och välja o ge tbx mina roller samt unban då jag tycker detta e förjävligt hoppas ni kan lita på mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Fick inga bevis eller svar men här är klippet från min pov https://medal.tv/games/gta-v/clips/kOoQtoOW2VA5dtI7u?invite=cr-MSxTdWgsNjI2NjgxMzI&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka