Accepterad Ghost | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199225467941/

Ditt Hex-ID: 11000014b697425

Vad är din discord tagg? ghost_3210.

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-11 215007.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag bröt mot en simpel regel som jag inte tänkte mig för och det bara skedde så snabbt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev nedskjutna och finishade och då efter ett tag stog dem på våra kroppar och sa upp med händerna när vi vav döda och då trodde jag dem skulle bära upp oss för dem trodde vi antingen fakea elle nått så jag valde att skriva "vi e redan döda" och sen blev jag bannad för ooc under scenario

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var giltig men en muntlig varning eller påminelse hade inte skadat men absolut fattat vad jag gjort och lärt mig av mitt misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad tidigare för små saker minns inte helt men ungefär sunt och andra saker som jag tagit lärdom och inte upprept samma misstag igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Valt att bara ta scenariot och inte försöka påverka scenariot genom ooc chatten utom ba låta rpn hålla sig ingame och inte ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket och ska se till så inte det händer igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Ni kan markera denna som löst och låsa och lägga denna i arkiv antar jag @Savage

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka