Nekad Ghost | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507129880/

Ditt Hex-ID: 11000015c334618

Vad är din discord tagg? ghost_3210.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-04 235128.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fuskade och det inte är tillåtet på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil fast utan fusk sen blev bannad utan support eller något och då blev jag shockad och insett vad för grovt misstag jag gjorde som kanske emilia märkte i pm fast jag inte ljög så var jag mest i shock när jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig det var en giltig ban men jag hade gärna uppskattat ifall ni kalla in mig supp sen försökt prata med mig och sen ta besluten ni tog för jag blev bara shockad och visste inte vad som hände när allt bara hände på typ en sekund

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft 1 ban senaste 3 månaderna men sen 2 perma sen innan som jag tagit lärdom väldigt väldigt mycket och de misstage har aldrig uppreppats inga regelbrott ska uppreppas alls oavsett vilket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnit vara mer kompetent och tänka och fatta att jag kan bli avstängd från min favo server som jag alltid älskat och alltid prioritera och alltiv kört på om jag hade möjlighet det jag gjorde är ofattbart att jag som egentligen inte ska göra sånt eller tänker om att göra sånna saker fattar inte men iallafall jag har bestämt mig att stå för vad jag gjort och vara ärlig så hoppas att jag iallafall kommer lite längre genom att vara 100% ärlig mot alla och speciellt er

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig väldigt mycket och detta misstag skulle aldrig på hela jordklotet upprepas igen och jag vill inte att ni ska tyvka synd eller något för att ni ska unbanna mig jag förtjänar min ban och på ett sätt vill jag inte ha unban för jag förtjänar verkligen inte det men ni bestämmer men såklart jag älskar unive och vill spela på Unive hela tiden jag har möjlighet Unive har hjälpt mig och gjort så mycket för mig dem har förändrat mig och lärt mig bli lite mer frisk i skallen dem har skaffat vännertill mig som jag kan ha roligt och spela med men sen sabba jag det helt fattar inte ens själv vrf i hela helvetet men sen när jag insåg vad som hände kunde jag inte tänka vad jag precis hade gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår okej jag accepterar vilket beslut ni än tar för jag har gjort fel oavsett svar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka