Accepterad Ghost | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507129880/

Ditt Hex-ID: 11000015c334618

Vad är din discord tagg? ghost_3210.

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-03 185844.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag cloggade/undviker ett scenario. Det är absolut inte tillåtet då det är ett grovt brott mot serverns regler samt det är inte bara ett grovt regelbrott utom det förstör rpn för alla andra och bara är helt enkelt pinsamt och ban är helt rätt att ge och därför valde staffsen att Banna mig. Som var helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mitt gäng stog i vårat gänghus, Och bara chillade medans våra opps eller våra fiender som vi krigat mot åkte runt vårat hus och cirkulerat tillslut resulterade med att Yakuza samt deras allians valde att storma oss (64th huset) efter ett tag när vissa bilar körde in och det blev bara massa skjutande stog jag i ett rum och peakade ut och sköt lite men sen tillslut blev jag skjuten i benet så jag ramlade och sen gjorde jag ett jätte dumt val att välja ta spawnmenu sen sätta mig på en bmx vid piren och sen belv jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en fel ban jag som bröt mot reglerna och jag som ska ta på mig skulden clogga är ett stort regelbrott och är absolut inte accaptabelt på servern Och jag accepterar att ni är strikta och det är bra för serverns skull.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för olika saker så som emote abuse och suntförnuft men det var ett tag sedan men p åsenaste blev jag bannad för aimbot men den bannen är obeskrivlig hur mkt jag tagit lärdom av det har egentligen strålande koll på allt men det som hände var ett stort misstag avv mig och jag hann inte tänka jag har nu lärt mig en ny sak att aldrig lämna spelet elelr ett scenario oavsett panik eller vad som än uppstår för egentligen är det bara sig själv som drabbas i slutändan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Valt att inte lämnat eller undvikt scenariot för det hade blivit bäst för alla jag har nu insett vad jag gjort och står för mina handlingar jag har nu mognat upp och lärt mig allt men den stunden gjorde jag bara ett stort misstag som aldrig kommer upprepas för nu är jag medveten och lärt mig kontrollera saker lugnt och verkligen tänka efter 2 gånger innan jag gör nått

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket men detta var mer som en påminelse att börja tänka efter riktigt noga jag gjorde ett misstag som jag lärt mig av och nu vet jag i framtiden vad jag ska tänka på och hopaps att jag får den chansen att bevisa det jag lärt mig men ändå så får it alla en extra chans men ska försöka göra mitt bästa för att komma tbx till Unive för det kommer jag inte ge upp med för om jag kämpar för nått då ska jag ge allt för att bevisa att jag klarar av det och jag kan och att jag vill men annars får väl jag tacka för tiden jag fått spendera på Unive men ge upp kommer jag aldrig göra. Vi hörs:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, självklart detta förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka