Accepterad Ghost | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199225467941/

Ditt Hex-ID: 11000014b697425

Vad är din discord tagg? ghost_3210

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-27 164007.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag pwg och inte kom med kreativitet. Det är absolut inte tillåtet då det är ett brott mot serverns regler samt det är inte bara ett regelbrott utom det förstör rpn för alla andra och bara är helt enkelt pinsamt och ban är helt rätt att ge och därför valde staffsen att Banna mig. Som var helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil chillade lite det började gå mot kvällen och jag blev mer trött efter dagen som varit och då påträffa jag på en icke medlem som hade snott en av mina polares bil och då valde jag att följa efter hen som tog bilen men individen vvalde att aldrig stanna eller rpa på typ av skador eller nått och efter jag jagat bilen runt hela staden och bara blivit mest irriterad efter händelsen valde jag att lägga en lite pittning som absolut inte är okej och sen sköt jag personen för att kunna få ett stopp på fordonet då personen inte rpat på nån skada tidigare och då hade jag förväntat att hen inte skulle rpa på skador då heller så då valde jag att avfyra skott mot hen som var som ett sista försök som var lite onödigt när man tänker efter i efterhand och sen lite senare när jag var ute och kom hem var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en fel ban jag som bröt mot reglerna och jag som ska ta på mig skulden och bryta mot reglerna är absolut inte acceptabelt på servern och jag accepterar att ni är strikta och det är bra för serverns skull.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för olika saker så som emote abuse och suntförnuft men det var ett tag sedan men p åsenaste blev jag bannad för aimbot men den bannen är obeskrivlig hur mkt jag tagit lärdom av det har egentligen strålande koll på allt men det som hände var ett stort misstag avv mig och jag hann inte tänka jag har nu lärt mig en ny sak att aldrig lämna spelet elelr ett scenario oavsett panik eller vad som än uppstår för egentligen är det bara sig själv som drabbas i slutändan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Valt att inte pittat och skjutit men i stunden var jag bara mest trött på hen för det hade blivit bäst för alla jag har nu insett vad jag gjort och står för mina handlingar jag har nu mognat upp och lärt mig allt men den stunden gjorde jag bara ett stort misstag som aldrig kommer upprepas för nu är jag medveten och lärt mig kontrollera saker lugnt och verkligen tänka efter 2 gånger innan jag gör nått

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket men detta var mer som en påminelse att börja tänka efter riktigt noga jag gjorde ett misstag som jag lärt mig av och nu vet jag i framtiden vad jag ska tänka på och undvika massa skit som inte blir bra i slutändan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka