Nekad Ghost | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507129880/

Ditt Hex-ID: 11000015c334618

Vad är din discord tagg? ghost_3210.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-04 235128.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag använde mig av fusk, och jag inser nu att det var fel. Jag ångrar mig verkligen och känner en djup ånger över mitt misstag. Jag vill verkligen återvända till Unive och få en ny chans att visa att jag kan klara av och bete mig på ett ärligt och rättvist sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis stängt av fusket eftersom jag insåg att det faktiskt var ganska tråkigt att spela på det sättet. Jag åkte runt med en kompis och njöt av spelet utan att fuska. Men innan dess hade jag använt fusket lite grann, vilket jag nu inser var ett misstag. Jag antar att anti-cheat systemet upptäckte mitt fuskande under den tiden, även om jag inte använde fusket när jag blev bannad. Så när jag väl blev bannad, insåg jag att det troligtvis var på grund av mitt tidigare fuskande som systemet hade registrerat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag fuskade och bröt mot reglerna, så jag tycker att bannen var 100% giltig. Jag inser att mina handlingar inte var rättvisa mot andra spelare och att jag borde ha följt spelets regler. Det är viktigt att det finns konsekvenser för sådant beteende, och jag accepterar bannen som ett rättvist straff.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för några småsaker, som emote abuse och att vara AFK. När jag ser tillbaka på det var det i början när jag precis hade börjat spela på servern och fortfarande lärde mig reglerna. Jag inser nu hur viktigt det är att följa reglerna och respektera alla spelare i communityn. Dessa regelbrott var verkligen engångsföreteelser och sedan dess har jag varit mycket noggrann med att undvika liknande beteende. Jag har lärt mig mycket från mina misstag och jag kan försäkra er om att jag aldrig kommer att bryta mot reglerna igen. Min erfarenhet har gjort mig till en bättre och mer ansvarsfull spelare, och jag ser fram emot att få en ny chans att visa det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag har valt att inte fuska på RP-servern eftersom jag inte vill riskera att bli avstängd. Det känns viktigt för mig att respektera serverns regler och andra spelare. Jag vill ha en rättvis och rolig spelupplevelse för alla, och fuska skulle underminera det. Även om det ibland kan vara lockande att fuska för att få en fördel, så föredrar jag att spela ärligt och visa respekt för spelets integritet. Genom att spela enligt reglerna kan jag bidra till en positiv och hälsosam gemenskap på servern och vara ett föredöme för andra spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig läxan att aldrig fuska igen när jag spelar på rollspelsservrar. Nu fokuserar jag istället på att ha kul och utforska i spelet. Att fuska förstör inte bara min egen spelupplevelse utan kan också förstöra det för andra, och det är inte något jag vill bidra till. Jag inser att rollspelsservrar är platser där gemenskapen och ärligheten är viktiga. Genom att spela ärligt visar jag respekt för spelet och mina medspelare. Jag vill vara en del av en gemenskap som bygger på tillit och respekt, och genom att spela ärligt kan jag bidra till det. Att fokusera på att ha kul är det viktigaste för mig när jag spelar på rollspelsservrar. Jag älskar att utforska nya världar, karaktärer och berättelser, och det är det som gör spelet så spännande för mig. Genom att välja att spela ärligt och för att ha roligt visar jag en mognad och en förståelse för vad spelgemenskapen handlar om. Det är det bästa sättet att skapa en positiv och givande spelkultur för alla inblandade.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, självklart detta förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka