- Meddelanden
- 65
- Reaction score
- -1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam Husse
Ditt discordnamn: Zime#8966
Ange ditt födelsedatum 14 September 2006
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff eftersom att jag vill utveckla folks RP dessutom samtidigt hjälpa Unive bli starkare och bättre. Staff för mig är att man verkligen vill göra förändringar inom Unive och hjälpa folk med allt dom behöver och absolut det viktigaste, hjälpa mina kollegors RP och vad dom behöver hjälp med. Jag skulle vilja förändra Unive och göra det till en bättre, tryggare och smidigare plats och vara på eftersom att Unive har förändrat mig väldigt mycket på ett bra sätt och jag vill göra det tillbaks som ett tack. Jag vill verkligen göra Unive stolt med min hjälp, Tack
Jag hoppas på att bli staff så jag kan verkligen kunna få tag i mig själv och kunna hjälpa andra folk med vad dom än behöver hjälp med och därför så är jag är att hjälpa Unive så mycket jag kan. Under dom här 4 månaderna som jag har varit på Unive så har jag lärt mig mycket, en av de är att kunna samarbeta med mina kollegor och det fick jag från att vara Servervakt och att jobba IG mycket.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Lov:
Måndag - 14:00 - 00:00
Tisdag - 14:00 - 00:00
Onsdag - 14:00 - 00:00
Torsdag - 14:00 - 00:00
Fredag - 16:00 - 00:00
Lördag - 17:00 - 00:00
Söndag - 17:00 - 00:00
Normalla Skol Dagar:
Måndag - 17:00 - 00:00
Tisdag - 17:00 - 00:00
Onsdag - 17:00 - 00:00
Torsdag - 17:00 - 00:00
Fredag - 17:00 - 00:00
Hur länge har du spelat på Unive?:
Jag har spelat i 4 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff?:
Jag har tidigare erfarenheter som Staff i en annan server innan jag började spela på Unive och då var jag Head Admin. Jag var Head Admin eftersom att jag gjorde så bra ifrån mig så att blev befodrad från Mod till Head Admin, Jag kan alla kommandon jag behöver veta om, jag kan hjälpa folk med allting. Om någon behöver hjälp jag är alltid där för dom och dessutom mina kollegor. I förra serven så jobbade jag väldigt mycket med Support och RP och det försöker jag hjälpa här också så mycket jag kan. Det finns inget jag inte kan om RP och att kunna använda rättvisa. Om jag blir Staff (hoppas) så kommer jag visa vad rättvisa är för Unive eftersom att Unive har hjälpt mig så mycket med allting dom senaste 4 månaderna och jag vill verkligen visa min tacksamhet för denna serven och vill ge något tillbaks.
Här är alla kommandon som jag vet om ni skulle vilja vet om:
/ban (tid) (anledning) - bannar folk
/noclip - om du är i noclip så kan du flyga runt och specca folk
/kick (id) (anledning) - kickar folk - inte bannar
/dv (radius) - dvar alla bilar runt om dig beror på radius
/freeze (id) - gör så att spelaren kan inte röra sig
/unfreeze (id) - tar bort fryssningen - när spelaren står still
/revive (id) - revivar folk om dom är döda
/bring (id) - teleporterar folk till dig
/goto (id) - går till personer
/unban (hex id) - unbannar personer.
/sc (du skriver i staff chatten)
/tpm - teleportera dig till waypointen
/toggleid - kollar folks id alltid
/togglename - visar folks namn
/speccoff - slutar specca personen
/skin (id) - ger personen skin - så den kan ändra utseende eller kläder.
/addkey - ger nyckel.
/setjob (id) (jobid) (level) - lägger job (ditt id) (jobbets namn) (hur hög uppsatt du vill vara)
/spec - speccar en person.
/v (fordon) - spawnar in en bil.
/ped (id) - ger pedmeny till någon eller dig själv
/ooc - skriver till alla i server
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är start klar för vilket område som helst som kommer komma i min väg.
Ditt discordnamn: Zime#8966
Ange ditt födelsedatum 14 September 2006
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli Staff eftersom att jag vill utveckla folks RP dessutom samtidigt hjälpa Unive bli starkare och bättre. Staff för mig är att man verkligen vill göra förändringar inom Unive och hjälpa folk med allt dom behöver och absolut det viktigaste, hjälpa mina kollegors RP och vad dom behöver hjälp med. Jag skulle vilja förändra Unive och göra det till en bättre, tryggare och smidigare plats och vara på eftersom att Unive har förändrat mig väldigt mycket på ett bra sätt och jag vill göra det tillbaks som ett tack. Jag vill verkligen göra Unive stolt med min hjälp, Tack
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Lov:
Måndag - 14:00 - 00:00
Tisdag - 14:00 - 00:00
Onsdag - 14:00 - 00:00
Torsdag - 14:00 - 00:00
Fredag - 16:00 - 00:00
Normalla Skol Dagar:
Måndag - 17:00 - 00:00
Tisdag - 17:00 - 00:00
Onsdag - 17:00 - 00:00
Torsdag - 17:00 - 00:00
Fredag - 17:00 - 00:00
Hur länge har du spelat på Unive?:
Jag har spelat i 4 månader
Har du tidigare erfarenheter som staff?:
Jag har tidigare erfarenheter som Staff i en annan server innan jag började spela på Unive och då var jag Head Admin. Jag var Head Admin eftersom att jag gjorde så bra ifrån mig så att blev befodrad från Mod till Head Admin, Jag kan alla kommandon jag behöver veta om, jag kan hjälpa folk med allting. Om någon behöver hjälp jag är alltid där för dom och dessutom mina kollegor. I förra serven så jobbade jag väldigt mycket med Support och RP och det försöker jag hjälpa här också så mycket jag kan. Det finns inget jag inte kan om RP och att kunna använda rättvisa. Om jag blir Staff (hoppas) så kommer jag visa vad rättvisa är för Unive eftersom att Unive har hjälpt mig så mycket med allting dom senaste 4 månaderna och jag vill verkligen visa min tacksamhet för denna serven och vill ge något tillbaks.
Här är alla kommandon som jag vet om ni skulle vilja vet om:
/ban (tid) (anledning) - bannar folk
/noclip - om du är i noclip så kan du flyga runt och specca folk
/kick (id) (anledning) - kickar folk - inte bannar
/dv (radius) - dvar alla bilar runt om dig beror på radius
/freeze (id) - gör så att spelaren kan inte röra sig
/unfreeze (id) - tar bort fryssningen - när spelaren står still
/revive (id) - revivar folk om dom är döda
/bring (id) - teleporterar folk till dig
/goto (id) - går till personer
/unban (hex id) - unbannar personer.
/sc (du skriver i staff chatten)
/tpm - teleportera dig till waypointen
/toggleid - kollar folks id alltid
/togglename - visar folks namn
/speccoff - slutar specca personen
/skin (id) - ger personen skin - så den kan ändra utseende eller kläder.
/addkey - ger nyckel.
/setjob (id) (jobid) (level) - lägger job (ditt id) (jobbets namn) (hur hög uppsatt du vill vara)
/spec - speccar en person.
/v (fordon) - spawnar in en bil.
/ped (id) - ger pedmeny till någon eller dig själv
/ooc - skriver till alla i server
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, jag är start klar för vilket område som helst som kommer komma i min väg.
Senast ändrad: