Nekad Ghost | Ansökan till Servervakt [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad heter du på discord? ghost_3210.

Vad är ditt Hex:ID 11000014b697425

Ange ditt födelsedatum 22 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer kunna vara aktiv på vardagar runt 2-6 timmar om inte studier står emellan och på helger runt 5-13 timmar var dag

Hur länge har du varit medlem på Unive? 12 augusti 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte att bifoga men har iallfall fått 5 bans som jag har tagit mycket lärdom av men bilden kan jag visa i intervjun om jag når dit :)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har till uppgift att se till så servern ser bra ut och för att underlätta för staffsen. Samt så har man uppgift att ta hand om regelbrott som sker på servern, nu menar jag inte att man ska leta fram sig till problem utan om man ser ett problem där en "spelare" gör fel så kan en servervakt ta åter gärder. Exempelvis svbanna, kicka osv. En Sv kan också tipsa/informera/hjälpa nya spelare som behöver hjälp. Man kan också hjälpa till att dva bilar som bara står och ruttnar om det inte är på offentliga platser och någon bara parkerat sin bil för att sedan använda den så att det underlättar för alla staffs. Ibland kan ju buggar också uppstå så då kan man använda command /revive sen id för att också underlätta för alla staffs och även försöka höja rpn genom att inte ligga död där och vänta på att staffs ska svara report på bugg då kan bara en sv lägga en revive för att inte drabba rpn.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill kunna vara med och hjälpa till på servern jag vill kunna underlätta för alla staffs kunna vara en ansvarsfull sv som sköter sig och har ordning jag vill även att lallande ska minska på servern och att alla som inte kan bete sig får antingen en svban eller förlängd ban om staffs tycker det eller en kick går ju också bra men det beror på vad som har skett Jag tycker även att Unive är en ganska stor server det är många spelare inne dagligen och ibland kanske inte alla staffs kan svara på alla reports medans ressa 30 pers och sånt samtidigt därför vill jag vara med och hjälpa till på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är där en spelare eller spelarens karaktär utnyttjar sin position eller makt på ett orättvist sätt för personlig vinning eller för att skada andra spelare eller karaktärer. Det kan inkludera att fuska, bryta mot regler, utnyttja privilegier eller försöka manipulera spelets dynamik till sin fördel på ett ohederligt sätt. Och Abuse kan vara att man är i en skottlossning man blir skjuten sen revivear man sig och sitt gäng bara för att få en fördel allstå man använder sina perms för att antingen ge sig själv fördelar eller använder sin sv på ett fel sätt som bara ger sig själv fördelar som revva, använda id på för att se spelares id för att se vart dem är i närhåll finns mycket mer som kan klassas som abuse men det här vad dem jag ville ta upp ha en trevlig helg :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka