Nekad Gheoghensson | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gheoghensson

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198979049449

Ditt Hex-ID: steam:11000013cb967e9

Vad är din discord tagg? bastardo6650

Vem var det som bannade dig? Ken 12

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 11_14_2024 3_02_20 PM.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Uppenbarligen tyckte dom att jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jagade en grabb i typ 10 min för han provocerade mig hade tålamod i 10 min och körde bara efter han sen när vi väl kom ner i låga hastgheter prejade jag han för att få stopp på bilen som han bytt 3 gånger sen så tappar jag bort han för han kör i 400kmh sen så ba stog de att jag blev bannad i 3 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var fel eftersom jag är polis och jag har rätt till att preja fordon för att få stopp på fordon, jag förstår om jag hade varit en civil människa men nu är jag polis. Vafan ska man göra bara köra efter dom i evigheter nånting måste man ju få göra för att få stopp på ett fordon som kör 400 i staden, tycker det är jävligt konstigt att ni bannar mig när jag även prejar i låga hastigheter. Jag kan ju inte bara köra efter tills nån av oss får slut på tank, jag prejade i låga hastigheter när jag hade chansen vilket jag inte ser som ett fel med tanke på att jag är polis

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingenting hade tålamod i 10 min tills vi kom ner i låga hastigheter sen prejade jag när jag hade chansen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka