Nekad Ghazi Abdisson | Whitelist ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Exritez

Aktiv Medlem
Meddelanden
757
Reaction score
72
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197972486307/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? Exritez#0647

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 3

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ghazi Abdisson och när han var 14 år så dog båda hans föräldrar och efter detta så har han hamnat lite fel och kommit in lite i det kriminella livet för att kunna överleva idag är han 24 år och vill kunna skaffa ett bra jobb och tjäna bra med pengar. Ghazi Abdisson är en ödmjuk person som egenligen bara vill allas bästa men han har behövt klara sig själv sen han va 14 och då hamnat fel. Och han är väldigt intresserad av bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är inne mycket och gillar att spela på denna servern och jag vill kunna bidra så mycket som möjligt till att alla ska kunna ha roligt när man spelar på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Så att jag kan fortsätta min karaktärs historia och göra så hans dröm går i uppfyllelse så att han ska få ett bra och roligt jobb som han vill jobba med

Hur hittade du Multistaden? Jag fick en rekomendation av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli ännu bättre på rp och jag vill kunna testa att arbeta på andra sorters jobb och se hur det är

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på denna för jag tycker denna servern e bäst och roligast att spela på

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka