Accepterad Gh1 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gh1

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximus

Vad är ditt discord namn? SlickaKlubba

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 1999

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Gh Arvidsson är 25 år gammal.
Nationaliet: Svensk
Jobbat som dykare i 10 år, mina hobbies är racing, dyka och älskar bilar men kan tyvärr ingenting om dem.
Jag som person är lojal mot mina närmsta och gillar att ha roligt!
Bakgrund:
Jag Gh Arvidsson är född och uppvuxen i en liten kuststad Sverige. Jag har spenderat majoriteten av min barndom nära havet och det dröjde inte förrän jag en djup fascination för undervattensvärlden. Min passion för vatten och upptäcksfärder ledde till att jag utbildat mig som dykare. Därefter att ha jobbat som professionell dykare och lär ut till dem som vill lära sig utförde jag allt från marinbiologiska undersökningar till undervattensreperationer. Sedan börja jag leta efter nya äventyr och hitta något intressant. :)

trotts mitt liv vid havet hade jag ett stort intresse för BILAR. Älskar adrenalinet från snabba och coola/fina bilar och följde gärna med på street racing-kulturen även då jag inte vet hur man byter däck. Bilvärden väckte ett stort intresse i mig, inte pågrund av tekniken utan friheten och känslan av att köra BIL!. Jag drömmer även om att öppna eller få vara med och delta i en bilverkstad!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Gott humör! Fairplay. Där också kunna öppna en bilverkstad

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag spelar på ett realistiskt sätt och spelar min roll som min karaktär skulle göra!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Bidra med nya ideer, visa respekt mot andra, inte vara toxic. Mask bör vara på om du är med i ett gäng annars ska det vara av.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej därför vill jag Gh vara med och delta i Unive Rollspel och lära mig!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej! det var allt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

OBS: Fixa så ditt namn är samma på steam och discord

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka