Gh1 | Beslut Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gh1

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Ditt discord namn: SlickaKlubba

Ditt Hex-ID: 11000013c72c9f0

Vad för typ av beslut gäller det? felaktig ban för bugabuse

Vem/vilka tog beslutet? Korpen

Varför tror du själv att beslutet togs? Från deras perspektiv ser det ut som att jag använder mig av bugabuse då det inte går att skjuta genom bak på bilen. Man ser också att jag är förvirrad när det inte går att skjuta genom då jag försöker ett antal gånger.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt då jag inte var medveten till att man inte kunde skjuta genom baksiidan av bilen. Och Man ser klart och tydligt i klippet att jag försökt skjutit genom baksidan av bilen flera gånger utan någon fördel vilket ytterligare bevisar att jag inte var medveten om detta. Jag respekterar de regler som gäller på servern och skulle aldrig medvetet bryta mot de. Om de krävs så är jag villig att ta bort bilen eller ändra för att undvika framtida missförstånd. Jag hoppas att ni kan ompröva beslutet och se mitt perspektiv av det hela, jag skulle inte kastat bort all min tid på Unive bara för att få en egen vinning som inte ens ledde till någonting. Det var inte någon fördel till antingen till min fördel eller motparts.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://easyupload.io/llxvo6

Bra skrivet, nu när jag kollar på klippet igen, så förstår jag faktiskt dig och hur du menar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka