Accepterad Gh1 | Ban Överklagan [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gh1

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974421482/

Ditt Hex-ID: 11000013c72c9f0

Vad är din discord tagg? SlickaKlubba

Vem var det som bannade dig? Troik

Bild på banmeddelande: överklagelsefelaktig.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de trodde att jag inte var kriminell men jag är kriminell, har betalat och allting är klart. finns även bevis. Finns på Unive servern där det står klart och tydligt att jag har en roll som är kriminell :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är med i ett gäng och vi köpte in nyss colt vapnet så vi skulle testa den ute på vattnet där ingen finns så att vi inte skadar någon eller gör något fel. Jag är kriminell och har även tillgång till Krim servern och har krim roll.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var en (FELAKTIG) ban då jag är kriminell och har rollen men admin eller liknande har inte sett detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte gjort något fel, har betalat och allting är klart. Vi har nyss fixat ett gänghus och allting har gått bra. Blev bannad en gång innan då det blev misstolkning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? finns inget annat man kunnat gjort annorlunda? jag är ju kriminell så då får jag ju skjuta men det hade inte hen sett. Vi skulle testa vårat nya inköp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså detta var en felaktig ban, vet inte vad jag skulle ha kunnat gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka