Nekad Gh1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gh1

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974421482/

Ditt Hex-ID: 11000013c72c9f0

Vad är din discord tagg? SlickaKlubba

Vem var det som bannade dig? ankeshof

Bild på banmeddelande: Banöverklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var inte vaken igår så kunde inte komma support och snacka med staffs, men alla mina roller (peds) liknande försvann, vilket är konstigt för jag fick inte försvara mig. Jo de bannade mig för Buggabuse, vilket jag tror de menar är bak på vår nya bil så är hitboxen skitstor. vi hamnade olyckligtvis i ett skott scenario på motorvägen då de hoppade ut och började skjuta. Jag stannade framför och skulle börja skjuta men då kan man tydligen inte skjuta över kanten bak på bilen. Sen bannar de mig för Meta då jag undeffar mig i Dc för att prata med andra eftersom jag är död och jag vill ju inte ba sitta där helt tyst.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi följde efter en bil som åkte in i en av våra bilar sedan leder det till en krock och efter krocken tar de ut vapen och börjar skjuta. Vi stannar och det blir skottlossning. som sagt gick jag ut ur bilen och skulle börja skjuta men SKITBILEN hade en skit stor hitbox vilket jag INTE visste om och gick då inte att skjuta över kanten på bilen. Jag går då fram till en av våra medlemmar och säger till henne att man inte kan skjuta över kanten där bak. Senare dör hon och jag tar upp mina händer och blir skjuten. Jag hinner att skicka iväg en Prio innan jag blir medveetslös och sedan dör jag. Efter en stund kolla jag discord och undeffar mig. Det enda jag sa var att det var 2st som döda allihopa och jag tänkte inte alls på att det räknades som meta utan jag tänkte på att det var 2st som påriktigt slaktade oss. Man hör mig också i slutet att jag blir skitarg på bilen eftersom den hade sån stor jävla hitbox.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig och felaktig, som jag såg på det så skulle jag säga att det är felaktig då jag inte hade aning om att jag buggabusa eftersom det var första gången jag märkte att man inte kan skjuta bakom bilen vilket är inte mitt fel? det andra med att jag undeffar och säger att de var 2st kanske är mitt fel men det var ju inte så att jag försökte att meta utan jag tänkte mer det var 2st som slaktade ihjäl hela gänget vilket var sjukt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första ban var när jag var ny och det blev misstolk då men det är löst. Sen har det blivit fel i systemet en gång då de inte sett att jag var kriminell så blev bannad för det medan jag var krim men det är också löst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ingen aning vad jag skulle kunnat gjort annorlunda vid skottlossningen då jag inte visste om att hitboxen var riktigt stort och gick inte att skjuta igenom. Med att jag undeffar skulle jag väll höllt mig till deffad när jag dog, Men hade ingen aning om att man inte fick det efter när man är död och redan skickat en prio. Ville ju inte direkt sitta där helt tyst och istället bara lyssna på vad de andra gjorde o vad de spelade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man inte undeffar direkt efter man dött och säger ingenting, vilket jag inte antog som meta men nu VET JAG DET! Det stod också på bannen indragen krimroll, tappar man alla sina roller då?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka