Accepterad Gh1 | Ban Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gh1

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198974421482/

Ditt Hex-ID: 11000013c72c9f0

Vad är din discord tagg? SlickaKlubba

Vem var det som bannade dig? Ken12

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De har all rätt att banna mig för dedär de fick på klipp. Men Enligt mitt perspektiv så fick vi en liten smäll på kanten och Tillåmed då sa jag Aj och skrev /me ont. Finns med på klippet. Tyvärr så fick jag inget klipp då enligt min skärm/perspektiv var det en liten krock.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde på motorvägen och föraren kör helt plötsligt in i väggen. Det var INTE en sån stor krock som jag fick se det annars hade jag med hela min respekt RP:at på det. Skärmen blev svart efter den smällen och det var inte så rejäl såsom Ken12 visade FÖR mig. Även den lilla smällen kan man se att jag säger aj och något mer och att jag även skriver /Me ont.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är väll blandat skulle jag säga. Felaktig ban men ändå inte då det är från 2 perspektiv. Mitt perspektiv där jag krockar en liten smäll. Medan från annat perspektiv flyger vi runt och voltar. Självklart är det en rätt ban om jag medveten skulle varit med om den rejäla smällen MEN det var jag inte. Men enligt mitt perspektiv är detta FELAKTIG då jag var med om en liten krock där jag använde /me ont och aj.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad innan då det blev misstolkning men det är löst!, sedan har det blivit fel i systemet att de inte sett att jag varit krim så då fick jag en ban medan jag var krim, men det är också löst!.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lite svårt och skriva vad man hade kunnat gjort annorlunda då för mig så var detta en liten krock jämfört med vad jag fick se. Men annars så använder jag /me ont vid de tillfällen man behöver och annat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag rpar bättre men jag gjorde det efter den lilla krocken då vi krockade. Hade det varit den rejäla krocken jag fick se hade jag självklart gjort /me ont i hela kroppen och sagt aj, legat på marken, mm.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka