Nekad gh0st75 | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gh0st75

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tradeban76561199013865512/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kelvin

Vad är ditt discord namn? идиот#2526

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2019

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alfred mör, han är 21 år gammal och har haft en tuff uppväxt. När han var liten hade hans familj svårt med pengar och han var tvungen att hjälpa till. Han växte upp på en bondgård och var tvungen att hjälpa till på gården hela dagarna långa. Han jobbade på gården fram till han var 14 år gammal då han började jobba som postman för att tjäna extra pengar till familjen. Hans jobb gick bra ända tills han blev av med jobbet för att ha slöat. Det var även då hans mamma blev sjuk. Hon hade fått cancer. Dom hade inte råd med att betala för cellgifterna så hon gick bort. Då var det bara han och hans pappa kvar. Dom hade det svårt med att få in pengar nu eftersom hans mamma hade gått bort så dom fick sälja gården. Några år senare dog även hans pappa i sjukdom. Han hade det svårt när han inte hade några föräldrar kvar i livet och han hade inga pengar. Han hade det svårt i ungefär 6 månader innan han valde att ta tag i sitt liv och skaffa ett jobb. Han blev anställd som reporter

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bidra med bra järningar till severn.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är den bästa servern just nu som man kan få tag i.

Hur hittade du Unive? mina vänner spelade på den och sa att jag skulle börja i början av 2021 och har fastnat sedan dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bättre på rp och bara ha kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna få ihop pengarna för att köpa en dyr bil.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag kör bara på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Tillbaka