Accepterad gh0st75 | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gh0st75

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tradeban76561199013865512/

Ditt Hex-ID: 11000013ecca828

Vad är din discord tagg? gh0st#2526

Vem var det som bannade dig? lenny rakblad

Hur lång tid var din ban? 3 d

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att det såg ut som att jag körde på någon men egentligen var det inte meningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag körde bil och sen spawnade en person mitt i vägen och jag körde på personen och hen dog, men jag har läst igenom alla regler och jag håller dessutom på att bli medlem rp servern vilket blir väldigt tråkigt att bli bannad då. men som sagt jag är ganska ny i spelet och har nyligen börjat läsa igenom reglerna. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för om jag har gjort något som innebär som vdm, det ska aldrig hända igen,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle inte säga att det är erat fel att jag är bannad för det är jag som har spelat spelat och det är jag som styr vad jag väljer att gör men det att jag råkade köra på någon var ju inte alls med mening. Personen som jag körde på så hen dog var inte med mening, det som hände var att jag var ute och körde bil sen spawnar en person framför mig och jag råkar köra på personen så hen dog. Om jag har gjort något mera i denna bannen så är det inte alls med menning och jag ber så himla mycket om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för typ ett halvår sedan när jag åkte för fort på torget med cross

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat gjort annorlunda var att köra saktare på vägen så jag hade kunnat bromsa innan jag körde på hem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, Jag har lärt mig mycket mera om reglerna för när jag fick min ban/timeout så gjorde det så att jag direkt gick in och läste dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka